Hoya Preatorii
Nu är min Preatorii på G igen
.
Inte värdens bästa bild men man ser lite i alla fall.
WOW………….snacka om avis
. Vilken planta!!
Hur sköter du den??
Den får minimalt med vatten utom när man ser perdunklarna börjar komma då får den mer. La i långtidsgödning för ca 1 år sedan ungefär och så står den i ett väster fönster. den är nerklippt en gång tidigare. Plantan är ca 2,5 år. Ska klippa ner den igen ,men skotten är redan tingade, så den grenar sig lite mer. Den har bara 3 grenar nu. Vill ha den lite tätare.
Riktigt snygg är den!!!!!!!!!!
Tack för tipset!!
Vilken sorts gödning la du i?
Tack
Jag har Substral långtidsgödning. Det är små gröna runda kulor.
Jag älskar den hoyan, den står högt på min önskelista. ;) Inte blev jag bortskrämd av dina vackra bilder på den heller. suck.
#5 Jag kan nog sälja ett skott eller en växande planta till dig om du är intresserad.
Absolut - Pma mig eller maila så kommer vi överens!
Nu är den framme - Kunde inte vara mer nöjd!!!! Tack, du har verkligen förgyllt min dag.
Jätte kul du är nöjd
Är det någon mer du önskar så hör av dig, jag har kanske det du söker. Pengarna har kommit fram ocskå. Tack så jätte mycket. Hoppas knopparna sitter kvar.
perdunklarna sitter kvar, och en av dem har fått massa små knoppar och den har börjat att växa. Har tom fått en till perdunkel nu - det skottet som jag fick av dig. JAg ser så fram mot en blommande säsong;)
Ja, vad bra. Ser fram emot massor av bilder på mitt "barnbarn" hi hi hi
Det ska bli vart det lider;)