Hoya iFokus

Hoya

Etiketthoyanoja
Läst 1644 ggr
idipidi
0

Min imperialis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar det äääntligen hända grejer…

JMax
0

Wow!!!

Skulle du vilja sälja stickling från den växten?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

powderpuff
0

vad jag blir avundsjuk Flört

har en liten perdunkel på min nu igne, de andra ramlade av förra gången Skrikandes

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

furir
0

Jag har en imp. som jag har haft i något år eller så som står i ett västerfönster, jag har fått den som "gammal" men aldrig fått en tillstymmelse till knopp. Har har ni era impar ståendes?

powderpuff
0

Jag har min i ett norrfönster.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

idipidi
0

Den här står i rakt söderläge och det verkar funka utmärkt. Jag fick den som liten, liten stickling i maj för två år sedan. Den försökte blomma sent i höstas men tappade knopparna, så det här är andra försöket. För övrigt har den en omgång knoppar till på gång.

#1 Om du kan nöja dig med en liten ennodsstícling med bara ett blad så kan jag klippa. :) Har tyvärr inga bra ställen att klippa på förutom den. Men å andra sådan så fick jag min som liten stockling och det var inga som helst problem.

drutten25
0

Jag har också min i söderfönster i full sol,och den växer som ogräs.Den har flera pedunklar just nu,hoppas att någon av dom behåller sina knoppar.Glad

JMax
0

#5 Köper gärna den!

idipidi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny bild! Nu är den helt utslagen. Lustigt att det tog så lång tid från att första knopparna slog ut till att alla var utslagna.

#7 Jag skickar PM! :)

Caspia
0

Vilken fin färg den har!

Envishet och drömmar

Ireth
0

#8 Men vad vacker! :)

JMax
0

Jag har en fin stickling från den här i fönstret nu och hoppas att den kommer blomma lika fint som sin "moder"!!