Ny medlem?
Hej!
Alla ni som är nya medlemmar får väldigt gärna skriva en liten presentation av er själv. Under kategorin "Presentation av medlemmar" finns det några tidigare presentationer.
Mvh, Jessica

Hej!
Jag är 56 år, förskollärare.
Har en gubbe .Två utflygna barn. Två barnbarn.
Hoya samlare. Tycker om att måla med olja och läsa litteratur som handlar om medeltid.
Du är välkommen hit Eralle!

Hej ! Är 61 år och sjukpensionerad undersköterska från Sundsvall.
Är intresserad av orkidée odling och har ett trettiotal av olika slag men nu har intresset även vänt sig mot Hoya.
Har haft en Hoya Bella ( några stjälkar satt i en kruka ) över sommaren och nu är det en blomklase 
Var i går till en Handelsträdgård och då blev det en Hoya Wayetii….ganska stor och med några stänglar som ska väl bli blommor.
Kul med en sorts blomma till att intressera sig för.
Hej Picture
Du är så välkommen att diskutera hoyor på nätet, men man FÅR INTE ta andras bilder.
Den du har lagt in i din prifil på Hoya wayetii är min, det står både mitt namn och att jag har copyright på den, så det borde inte vara någon överraskning för dig.
Läs gärna vidare på Svenska Hoya Sällskapets webbplats om detta.
http://www.swedishhoyasociety.com/bilder.htm
Torill Nyhuus

Torill !
Bättre så ?

Hej, Jag heter Maria och bor i Göteborg. Vi, jag och min man, bor i ett atriumradhus med inhägnad trädgård vilket är till stor glädje för både oss och våra två katter. Har numera även ett litet inglasat uterum och det ska bli skoj att se hur man kan övervintra växter där.
Jag är stolt ägare till 4 Hoyor vilket inte är så mycket att skryta med när jag läst om alla er andras stora samlingar. Jag har iallafall 3 sticklingar på gång…
Jag älskar växter, katter och matlagning.
/Maria

Ja jag kan väl oxå presentera mig då :)