Hedbrant
Hejsan alla Hoya-vänner!
Jag är helt ny när det gäller Hoyor, Jag har för bara ngn dag sedan vunnit en Hoya på Tradera så jag väntar hem den nu. Det blir min livs första växt av den arten, Jag har aldrig haft ngn Hoya förr så det ska bli riktigt spännande. Just nu sitter jag och väntar på att brevbäraren ska komma någon gång så att jag får hem mitt nya nyförvärv. =)
Den hoyan som jag vann på Tradera är en Hoya Calycina..
De andra växterna som jag har här hemma är främst Saintpaulior, dom blommorna gillar jag väldigt mycket, Sedan är det lite blandat med blommigt och grönt på mina fönsterbrädor.
Förutom blommor så gillar jag djur, djur & åter djur…
Annars är jag en ung tjej på hela 44 år & jag bor i Bollnäs, Undrar ni ngt så är det bara att fråga..=)
Då får du sända mig nån skott av den till mig då när du kan ta skott av den. Antar det är ett skott du vunnit.
Du kan få skott av mig sen av Bella
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Ja då visst kan vi byta lite skott sedan, men först lära jag se så att mina klarar sig,,=) det är första gången som jag har hoyor så det är lite nytt för mig.
Jag hade ju en sådan tur så att jag fick med en liten bonus, Så nu har jag två Hoyor, himla spännande det här.