Hoya iFokus

Hoya

Etiketter: hoyabörsenköpbytsälj
Läst 2103 ggr
phernilla
0

Vart köper ni era Hoyor?

Ja…

Precis som det låter, kort o gott…

Vart brukar ni köpa era Hoyor? :)
(om ni inte köper dom här på "Köp/Byt/Sälj" vill säga…)

JessicaL
0

Jag brukar köpa på Tradera ibland. Eller av andra hoyasamlare. Ibland kan man springa på någon på en vanlig blomsteraffär…

maimiti
0

Jag köper från (eller byter med) andra samlare eller importerar från utlandet. Det är sällan jag hittar något jag vill ha i butikerna hemma… har väl blivit mer kräsen med åren…

Eralle
0

För det mesta från Tradera eller trädgårdsmässor. Det finns nu en på söndag i Bergianska i Stockholm.

furir
0

Jag får mina.  Skrattande

Blomstertanten
0

Hur bär man sig åt för att få en massa hoyor ????FörvånadFundersam 

Det skulle jag gärna vilja veta !

furir
0

Ja du BT, det är nog så att de jag har fått hoyorna av tycker att jag har för lite trots att jag har fönsterbrädorna fulla med hoyor och andra växter, och då vill de ge mig några bara så där. Men de flesta jag har, har jag faktiskt köpt utav Johanna Max här på hoya iFokus. Jag köpte fyra st. av henne, + att hon skickade med några extra.

JessicaL
0

#6 Man har ju alltid lite för lite hoyor! Får alltid plats med några till…  Flört

Morrhoppan
0

Tradera är det ställe som är mest ekonomiskt att handla ifrån. Annars finns det köp/sälj på Allt om trädgårds hemsida, Odla.se, Blomsterlandet.se mm mm. Botanova är ett företag som säljer sticklingar på nätet,

idipidi
0

Oj, jag tycker absolut inte att Tradera är mest ekonomiskt, tvärt om kan priserna ränna iväg rejält. Oftast är det billigast att köpa av privata samlare.

Morrhoppan
0

Nej man får ju kolla runt lite vad privata samlarna tar för de sorter man vill ha, så man vet vad man är villig att betala. Många som säljer på tradera sätter ju ihop hoyapaket med flera olika sorter, då kan det absolut vara ekonomiskt.

Citronmeliss
0

Där jag hittar dem…

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta