Säljes Hoyasticklingar
Har ca 400 olika Hoyor att klippa av. Tillgången på sticklingar varierar.
Söker du något särskilt?
Hej! Välkommen hit!
Jag har funderat lite på att skaffa en Hoya imbricata (finns att läsa i en annan tråd). Jag har köpt ett mindre akvarium som jag tänkte använda till att odla imbricata och kanske andra hoyor som vill bo så. Jag undrar helt enkelt om du har imbricata? Och kanske förslag på någon annan hoya som trivs i akvarium/terrarium?
Hej !
Jag skulle väldigt gärna köpa en stickling av din sp. 1, om du har så att du kan sälja av den.
Sitashoyor - jag lyckas inte skicka meddelande till dig, då det står att du valt att begränsa tillgången till den sidan eller nåt sånt.
Men jag är på jakt efter H. thomsonii, H. callistophylla, H. subcalva bl.a.
#1 Kan man odla hoyor i akvarium?! Då borde jag kanske satsa på det istället för fiskarna som bara dör för mig och dessutom så får de ju vara ifred för katterna! Som för övrigt hade vält ner en blomkruka idag medan jag var på jobb…
#4 Vissa hoyor trivs i akvarium för luftfuktighetens skull. Man kan också använda det till att dra upp sticklingar - vilket jag använder mitt till i dagsläget!
Ni som vill ha tag imig kan maila på sitas.hoyor@gmail.com
Jag hade glömt av detta forum, därför har jag inte svarat.
Det är många Hoyor som går att odla i akvarium-terrarium. H. imbricata, patella min blommar alltid där, många fler fungerar perfekt.
Låter intressant med odling i akvarium. Kanske nån skriver en artikel här så att man kan lära sig mer?! För det är väl inte så enkelt att man bara kan ställa ner krukan där och tro att det ska växa och frodas?

Jag har också en massa Hoyor att klippa i, om någon vill ha min Hoyalista hojta till! Min samling består idags läget av ca 550 olika arter/hybrider/sp +25 Dischidior, alla är inte stora nog att klippa i men många.
PÅ min önskelista står just nu
darwinii, lyi, gildingii, fusca, kerrii variegata, + några till.
hybrid:jag skulle vilja ha din lista

Hej!
Jag har bara en blygsam samling på 3 st Hoyor, vet inte ens vad dom heter, men jag tycker att alla är fantastiskt vackra, och vill ha fler, så om någon kan och vill hjälpa mig att bli med fler hoyor, så är min önskelista följande:
Hoya Chuniana
Hoya Cumingiana
Hoya Fuscomarginata vitellina
Hoya Imperialis
Hoya Kerrii
Hoya Lacunosa
Hoya Lobbii
Hoya Obscura
Hoya Verticillata
Vill också gärna ha din lista. (Gärna med priser) 

Jag har lite svårt för att komma underfund med hur jag ska ta kontakt med er, är en data idiot. Men om ni kontaktar mig genom min hemsida www.megalaster.com så mailar jag över listan.
Har haft datahaveri, hur lätt är det när man inte begriper ett jota, men alla mina bilder och min Hoyalista finns som tur va kvar. Men alla mailadresser försvann, bara det är en mardröm. 
Sitter nu och svär åt en bärbardator som jag inte kommer överrens med.
Men snart ska min egna vara fixad igen.

Jag skulle också vilja ha hoya listan. Söker bordenii,tomateansis, ariadna
Jag som ej kan ni har inga bilder på dessa?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you