Annons:
Etiketterhoyabörsenköpbytsälj
Läst 3519 ggr
Tovester
2014-03-26 23:35

Hota retusa sticklingar köpes eller bytes

Hej! Någon som har sticklingar av hoya retusa att sälja eller byta bort? Jag har ett gäng hoya retusa-bebisar men vill ha fler så jag får en stor tät planta fortare. Saknar min stora planta som min sambo glömde vattna när jag var borta… Jag har följande att byta med: Hoya davidcummingii Hoya fungii Hoya australis Lisa /Tove

Annons:
helm64
2014-05-01 19:29
#1

Hej. Jag har flera och byter gärna. De står just nu på rotning i vitmossa sedan en tid tillbaka

busigdemon
2014-07-15 14:08
#2

Jag har fyra 10cm plantor utav retusa som jag letar hem till nu då jag ska dra ner på alla blommor i fönstret.
Du kan få mina mot fraktenkostnad =)
annars så finns dem i Heby och kan tas till Sala/Eskilstuna/Uppsala

"Din verklighet är inte Min verklighet"

russin
2014-07-29 17:09
#3

#2 - har du fler skott du vill bli av med av andra sorter så hojta gärna🙂 Jag försöker bygga upp et helt nytt sortiment med växter hemma och har nu i stort sett enbart hoya-skott, men vill gärna ha fler.

Letar extra mycket efter skott från multiflora och praetorii

busigdemon
2014-07-31 22:40
#4

har fyra sticklingar Hoya Retusa o fyra Hoya Obscura, samt en vanlig fredslilja samt en glad påskkaktus som söker hem då jag försöker dra ner till mindre växter i fönstret

"Din verklighet är inte Min verklighet"

russin
2014-08-01 08:49
#5

#4 - H.obscura har väldigt vackra blad. Är absolut intresserad av dom skotten :) Även retusa, då min lilla planta är pytte än så länge (det mesta jag har är små skott av allt )  och gärna vill "buska på sig" lite🙂

Vad vill du ha för dom ?

busigdemon
2014-08-01 20:19
#6

Vart finns du?
Är det hämtningsavstånd så billigt, annars så en minislant+frakt (då skickar jag bara plantorna annars så kan du få dem i kruka)

du kan maila mig om det känns bättre michi_izzi@hotmail.com

"Din verklighet är inte Min verklighet"

Annons:
russin
2014-08-01 23:21
#7

Mailar dig 🙂

challan46
2016-08-31 11:27
#8

Hej jag är ny på den här sidan, jag skulle så gärna villa köpa Hoya Retusa är också intresserad av Hoya Multiflora. Men mest intresserad av H Retusa hoppas någon har till övers skulle bli så glad. Jag har inte så mycket att byta med H Linearis har jag. challan46

Upp till toppen
Annons: