Annons:
Etiketthoyanoja
Läst 2419 ggr
La Fleur
2011-05-11 16:16

Knåpar ihop spaljéer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har så himlens tråkigt! Är sjukskriven o börjar bli väldans rastlös… Har tittat till mina nya sticklingar flera gånger idag men ingen av dom behöver ens lite vatten. :P

Så kom jag på att det kanske kan vara bra att förbereda några spaljéer om mina sticklingar nu mot all förmodan börjar växa (håller tummen). Hade inget material till att göra några stora stadiga men gjorde några mindre som kan räcka den första perioden… Eftersom en del växer lite långsamt så ser man ju spaljén rätt väl så jag "pyntade" några med lite pärlor o så.

Kan inte bestämma mig för om de blir fina eller om de bara blir gräsligt "tacky". Men jag tror att de kan fylla sin funktion åtminstone :)

Annons:
Minka040
2011-05-11 21:31
#1

Jag gillade den. :) Oftast har man ju bara en båge eller en spaljé, inga konstigheter alls, därför tycker jag att kreativa uttryck är trevligt!

La Fleur
2011-05-11 21:42
#2

Tack :) Tänkte ha just den i sovrummet. Håller på att göra en med svarta och vita pinnar utan pärlor. Får se hur det blir…. Men det är inte så noga. För hoppningsvis blir snart sticklingarna så stora att jag måste byta ut dom till något annat ;)

Farwuq
2011-05-29 05:09
#3

En lyxspaljé.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

yve2
2011-05-31 20:52
#4

Jättesnygg!

Du får väl göra ett gäng och sälja så du kan köpa fler sticklingar, snygga spaljeer är svåra att hitta.Flört

It's a cat's world… adjust! :)

La Fleur
2011-06-01 00:01
#5

Hehe nja… Hade varit roligt att skicka med som lite extra tack när jag kommit så långt att jag kan byta sticklingar åtminstone. Måste ha tag i nåt som är mer stabilt bara. Dessa håller bara till små plantor som just börjat ta fart Skrattande

Upp till toppen
Annons: